شناسه خبر : 31719
دوشنبه 20 بهمن 1393 , 08:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیامی به به خانواده شهید "علی امینی"

سرپرست استانداری مرکزی در پیامی به خانواده شهید "علی امینی" که به تازگی هویت او شناسایی شده، آورده است: مقام شهدا به عنوان جایگاهی شامخ و ارزنده با فضیلت‌ترین مقام برای رسیدن به قرب الهی است.

به گزارش ایسنا، شکرالله حسن‌بیگی در این پیام آورده است: سلام خداوند بر خاتم پیامبران، مظهر اسم اعظم الهی و تجسم همه فضائل انسانی حضرت محمدبن‌عبدالله(ص)، سلام و درود به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم(روحی فداه) آخرین ذخیره خدا بر زمین، امید فردای بشریت، سلام خدا بر سلسله‌جنبان آگاهی و ایثار در قرن معاصر، سلاله پاک اولیاء حضرت امام خمینی(ره)، درود و رحمت خداوند بر شهیدان راه حق و عدالت در همه اعصار تاریخ، بویژه شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای والامقام استان مرکزی که جان خود در راه رضای خدا و دفاع از میهن اسلامی، تقدیم کردند و خاطره جاودان خود را همچون مشعلی روشن و راهنما در ذهن و دل و واقعیت زندگی بشریت تا همیشه تاریخ باقی گذاشتند.

 

بی‌شک بزرگ‌ترین درس شهیدان عزیز، آن است که با همه وجود از «حاکمیت اسلام» که مایه عزت، شرف و آزادگی است، دفاع کنیم، شهادت بالاترین درجه کمال و شکوه‌مندانه‌ترین مرگی است که هر «مجاهد راه حقی» آنرا آگاهانه و با افتخار برمی‌گزیند و به زندگی پس از مرگ، بهترین معنای زیبایی و جلال را می‌بخشد.

 

شهدا «راست قامتان همیشه جاودان تاریخ اند» همان‌هایی که عارفانه، صادقانه و آگاهانه راه حق را شناختند و به بهترین شیوه پیمودند و به «مقام حق‌الیقین» نائل آمدند، در واقع شهدا « کوله بار شرف مبتنی بر مسئولیت انسان الهی» را به دوش می‌کشند و در این راه برمی‌خیزند.

منطق شهید یعنی منطق کسی که برای جامعه خویش پیامی دارد و مقام شهدا به عنوان مقامی شامخ و ارزنده، با فضیلت‌ترین مقام برای رسیدن به قرب الهی است. پس شهدا علاوه بر مقام رفیع معنوی، برای همیشه تاریخ، مشعلداران پیروزی، آزادی و استقلال این کشورند.

 

باعث افتخار است که میزبان خانواده معزز و غیور "امینی" هستیم که با رشادتی بی‌نظیر، فرزند دلبند 16 ساله‌شان را در راه اعتلای اسلام عزیز تقدیم کرده‌اند و قریب به 26 سال را در غم هجرانش سوخته‌اند.

 

براساس این گزارش، والدین شهید امینی امروز وارد استان شده و مزار فرزند شهیدشان را در دانشگاه آزاد اراک زیارت کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi